Grafik Tasarım Proje: Reklam Tasarımı II

Ders Kodu: 
GRA 402
Ders Dönemi: 
Bahar
Ders Tipi: 
Zorunlu
Teori Saati: 
2
Uygulama Saati: 
4
Kredi: 
4
AKTS: 
9
Dersin Dili: 
İngilizce
Dersin Amacı: 
Öğrencilere reklam sektörüne yönelik çok mecralı kampanya tasarımlarından ulusal ve uluslararası örnekler gösterilir, bu alana yönelik yaratıcı kampanya tasarımları ve grafik çözümler üretmeleri sağlanır.
Dersin İçeriği: 

GRAFİK TASARIM PROJE: REKLAM TASARIMI II dersinde öğrencilere ulusal ve uluslararası ödüllü reklam kampanyalarından örnekler gösterilir. Geniş kapsamlı kampanya tasarımı ve konsept geliştirme, çok mecralı reklam kampanyası olarak çeşitli mecralara uygulama öğretilir. Hizmet ya da Ürün hakkında yaratıcı reklam kampanyaları tasarlanabilir. Öğrenciler lisans programı sonrası için reklam sektörüne hazırlanırlar. Çok mecralı kampanya dahilinde Ürün/Hizmet Marka Yaratma, Ürün (Ambalaj) /Hizmet (Tanıtım Kiti), Gazete ve Dergi İlanı, Klasik ve yaratıcı Dış Mekan reklamı, Televizyon reklamı için Storyboard/konseptboard, Gerilla Reklam Uygulamaları, POP tasarımları (Satış Noktası Teşhir Malzemeleri), Kampanya micro site tasarımı, promosyonel ürün, broşür vb birçok mecraya yönelik tasarımlar üretilir.

Dersin Öğretim Yöntemleri: 
1- Anlatım 2-Örnek Olay Analizi 3-Beyin Fırtınası 4- Sınıf içi Tartışma 5- Yaratıcı Problem Çözme 6- Gösterip yaptırma (Bilgisayar Uygulama)
Dersin Ölçme Yöntemleri: 
A: Ödevler B: Proje C: Sunum

Dikey Sekmeler

Ders Tanimlari