• Türkçe
  • English
Ders Kodu: 
CULA 456
Ders Tipi: 
Alan Seçmeli
Teori Saati: 
3
Uygulama Saati: 
0
Kredi: 
3
AKTS: 
6
Dersin Dili: 
İngilizce
Dersin Amacı: 
Kitle iletişim dünyasını öğrenin ve kitle iletişim araçlarının tüketicilerin beslenme ve satın alma davranışları üzerindeki etkilerini anlamak.
Dersin İçeriği: 

Kitle iletişim araçlarının sınıflandırılması. Medyada iletişim aracı olarak gıda.

Dikey Sekmeler

Dersin Akışı

COURSE CONTENT
Week Topics Study Materials
1 Introduction  
2 Human communication  
3 What is mass media?  
4 Target population groups in food media  
5 Food in TV programmes  
6 Term paper progress report  
7 Food in TV programmes: discussion hour with guests from the media  
8  Food in magazines  
9 Term paper progress report  
10 Food in magazines: discussion hour with guests from the media  
11 Food on the internet  blogs  
12 Food columnist  
13 Food columnist: discussion hour with guests from the media  
14 Class Presentations