Dersin Dili:
İngilizce
Dersin Amacı:
Bu dersin amacı öğrencilere pazarlama ile ilgili temel kavram ve teorileri öğreterek pazarlama dünyasını ve stratejilerin dayandığı teorileri anlatmaktır.
Dersin İçeriği:
Pazarlama kararları konusunda ele alınması gereken faktörler, pazarlama bileşenleri, tüketici davranışı, segmentasyon, hedef kitle belirleme ve konumlandırma prensipleri, tüketici ve rekabet odaklı pazarlama stratejileri. Küresel marka yaratma sürecinde pazarlama yönetimi, strateji geliştirilmesi için gerekli teknik ve beceriler, pazar araştırma, tutundurma ve fiyatlandırmanın yanı sıra rekabet avantajı sağlama konularının teorik yaklaşımları ve vaka çalışmaları ile uygulamalı projeler.
Dersin Öğretim Yöntemleri:
1. Anlatım Yöntemi 2. Soru-Cevap Yöntemi 3. Tartışma Yöntemi 4. Örnek Olay Yöntemi 5. Uygulamalı Çalışmalar 6. Problem Çözme Yöntemi
Dersin Ölçme Yöntemleri:
A: Sınav , B: Ödev, C: Öğrenci Sunumları, D: Proje
Dikey Sekmeler
2